شبـــــــــــــــــــاب × شبـــــــــــــــــــاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

((..اكبـــر مـكـتـبـة كلمات اغانى لعمرو دياب ....))

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
& the star &
Ŧ h e ¦¦ β i G ¦¦ B o Ş s
& the star &

ذكر
El Job : طالب
تقيم العضو : 2

((..اكبـــر مـكـتـبـة كلمات اغانى لعمرو دياب ....)) Empty
مُساهمةموضوع: ((..اكبـــر مـكـتـبـة كلمات اغانى لعمرو دياب ....))   ((..اكبـــر مـكـتـبـة كلمات اغانى لعمرو دياب ....)) I_icon_minitimeالإثنين مايو 05, 2008 2:15 am

[size=24]
[b]اكبر مكتبة كلماااااااااات اغانى للكينج عمرو دياااااب

هنا وبس

وهاتتحدث من وقت للتانى اكيد
.
وماله
حبيبي ليله تعالي ننسي فيها الي راح تعالي جوه حضني وارتاح دي ليله تسوي كل الحياه
ومالي غيرك ولولا حبك هعييش ليميين حبيبي جايه اجمل سنيين وكل مدي تحلي الحياه
حبيبي المس ايديا عشان اصدق الي انا فييه ياما كان نفسي اقابلك بقالي زمان خلاص وهحلم لييه مانا هنا جنبي اغلي الناس جنبي احلي الناس
حبيبي ليله تعالي ننسي فيها الي راح تعالي جوه حضني وارتاح دي ليله تسوي كل الحياه
ومالي غيرك ولولا حبك هعييش ليميين حبيبي جايه اجمل سنيين وكل مدي تحلي الحياه

ايام وبنعشها
على ايه ... على ايه هنبكى على الماضى ... أيام وعدت على الفاضى ... فى ايه هنبكى عليه !!؟
مش سهل ... مش سهل نتكلم ... مش فارقة نتكلم ..نعيد ونزيد فى ايه على ايه !!؟؟ .. معدش يفيد بكانا عليه ... خلاص الجرح أهو معلم
ويا ريتنا نتألم ولا نقاسى وداع بوداع ... محدش ساب حبيبو وضاع ... وأدينا خلاص بنتعلم
وعلى ايه ... دى حكاية خلصت من بدرى والله خلصت من بدرى والغدر حسيت بيه
على ايه ... على ايه هنبكى على الماضى ... أيام وعدت على الفاضى ... فى ايه هنبكى عليه !!
وعلى ايه ... دى حكاية خلصت من بدرى والله خلصت من بدرى والغدر حسيت بيه
على ايه ... على ايه هنبكى على الماضى ... أيام وعدت على الفاضى ... فى ايه هنبكى عليه !!
حكايتك ايه
وأنا ذنبى ايه قولى ... بقى كل ده يحصلى ... تشغلنى ليه بهواك ... تشغلنى ليه يا حبيبى معاك
سحر العيون خلى ... القلب داب والله
سحر العيون خلى ... القلب داب والله
سابنى وراح وياك ... سابنى فى حيرة وراح وياك
وحكايتك ايه ياللى .. زى الملاك و تملى ... شاغل قلوب وياك ... شاغل قلوب الناس وياك
وأنا ذنبى ايه قولى ... بقى كل ده يحصلى ... تشغلنى ليه بهواك ... تشغلنى ليه يا حبيبى معاك
بحلم تكون ليا .. وتحس يوم بيا
بحلم تكون ليا .. وتحس يوم بيا
وأعيش حياتى معاك
وأعيش حياتى وعمرى معاك
وحكايتك ايه ياللى
معاك بجد

أنت كنت مأمن ومسلم بوعودك ليا ... وكلامك حلو و مترتب ومأثر فيا
معاك بجد كان قلبى طيب مقلتش أنا غير حاضر و طيب
وانت غاوى وعود فى الهوا ...كل سنة بقى وانت طيب
دلوقتى مهما تقول وتعيد وعينيك تدمع ... حفظت كل كلامك صم ... تحب أسمع !!؟؟
أه ... أه
دلوقتى مهما تقول وتعيد وعينيك تدمع ... حفظت كل كلامك صم ... تحب أسمع !!؟؟
وانت غاوى وعود فى الهوا ...كل سنة بقى وانت طيب
أنا ليه أسيب نفسى لأوهام .. و أفضل أتحمل !؟
ضيعت عمرى معاك فى كلام ... وعاوزنى أكمل !؟
أنا ليه أسيب نفسى لأوهام .. و أفضل أتحمل !؟
ضيعت عمرى معاك فى كلام ... وعاوزنى أكمل

الى بينى وبينك..

مس لمسة ايد بتسلم كده .. او شوق لعيونا اتكلم كده وبيحكى عليك بيحكى عليك..
بيحكى عليك وعليا..
الى بينى وبينك..
مش نظرة عين بتداوى كده ولا ليل بقى ديما غاوى كده..يسهر لعنيك وعنيا..
والله دايب فيك انا مع انى شوف من كام سنة غاوى الغنا وماليش غنا عن انى اغنيلك انا..
انا جى اقولك انى بحبك..حب يملى الكون والقلب عاشق ايوه عاشق عمره في يوم مايخون..
والله دايب فيك انا مع انى شوف من كام سنة غاوى الغنا وماليش غنا عن انى اغنيلك انا..
ااه..
قربلى ياعمرى اه ياعمرى..واملى قلبى غرام عايزك معايا للنهاية لسه بينا كلام..
الى بينى وبينك..
حكايات عشاق سهرانه كده عايشين دايبين في هوانا كده..ف ليالى هوا ليالى هوا ليالى هوا وحنيه
حكايتنا ماليها بداية كده ولا نعرف ليها نهاية كده ودا احلى مافيك احلى مافيك احلى مافيك ومافيا.

جت كده:

واهى جت كده حبيت كده اهى جت كده حبيت كده شفت العيون الله الله سحر وجنون الله الله شفت العيون الله الله سحر وجنون الله الله اه خدنى الهوى جابنى كده واهى جت كده حبيت كده اهى جت كده دانا حبيت كده شفت العيون الله الله سحر وجنون الله الله شفت العيون الله الله سحر وجنون الله الله خدنى الهوى جابنى كده واهى جت كده ولا على بالى شفتك ما حستش بحالى واهى جت كده ولا على بالى شفتك ما حستش بحالى شفت الهنا فى سحر عينيكى سلمت قلبى انا لإيديكى شفت الهنا فى سحر عينيكى سلمت قلبى انا لإيديكى والعشق جوانا ابتدى واهى جت كده حبيت كده اهى جت كده دانا حبيت كده شفت العيون الله الله سحر وجنون الله الله شفت العيون الله الله سحر وجنون الله الله اه خدنى الهوى جابنى كده واهى جت كده واهى اخر مره بعدك مشاعرى مهيش حره واهى جت كده واهى اخر مره بعدك مشاعرى مهيش حره بعدك سنينى مهيش ملكى ولا عمرى اغانيه هتبكى بعدك سنينى مهيش ملكى ولا عمرى اغانيه هتبكى ده مدام قلوبنا متأكده واهى جت كده حبيت كده اهى جت كده دانا حبيت كده شفت العيون الله الله سحر وجنون الله الله شفت العيون الله الله سحر وجنون الله الله اه خدنى الهوى جابنى كده واهى جت كده واهى اخر مره بعدك مشاعرى مهيش حره واهى جت كده واهى اخر مره بعدك مشاعرى مهيش حره بعدك سنينى مهيش ملكى ولا عمرى اغانيه هتبكى بعدك سنينى مهيش ملكى ولا عمرى اغانيه هتبكى ده مدام قلوبنا متأكده واهى جت كده حبيت كده اهى جت كده دانا حبيت كده شفت العيون الله الله سحر وجنون الله الله شفت العيون الله الله سحر وجنون الله الله شفت العيون الله الله سحر وجنون الله الله شفت العيون الله الله سحر وجنون الله الله

ليه هبعد:

وليه ليه ليه ليه ابعد عنك ليه ليه ليه ليه ليه انسى عيونك ليه ليه ليه ليه ليه ابعد عنك ليه ليه ليه ليه ليه انسى عيونك ليه ياللى قلبى اختارك ماشى وفى طيارك ياللى قلبى اختارك ماشى وفى طيارك دانا ماشى بخطى ومش بإرادتى كده مش عارف ليه ماشى بخطى ومش بإرادتى كده مش عارف ليه وليه ليه ليه ليه ابعد عنك ليه ليه ليه ليه ليه انسى عيونك ليه مش بإيديه ابعد عنك ياللى عيونك سر حياتى حبك اقوى منى ومنك حبك اخر امنياتى مش بإيديه ابعد عنك ياللى عيونك سر حياتى حبك اقوى منى ومنك حبك اخر امنياتى حبى سر عابى وفرحى ياللى عشانك لازم اضحى حبى سر عابى وفرحى ياللى عشانك لازم اضحى دانا ماشى بخطى ومش بإرادتى كده مش عارف ليه ماشى بخطى ومش بإرادتى كده مش عارف ليه مش بإيديه ان انا حبيتك مش بإيديه اخترت فى طريقى ياللى فى عز الغربه لقيتك حبك اول حب حقيقى حبى سر عابى وفرحى ياللى عشانك لازم اضحى حبى سر عابى وفرحى ياللى عشانك لازم اضحى انا ماشى بخطى ومش بإرادتى كده مش عارف ليه ماشى بخطى ومش بإرادتى كده مش عارف ليه وليه ليه ليه ليه ابعد عنك ليه ليه ليه ليه ليه انسى عيونك ليه ياللى قلبى اختارك ماشى وفى طيارك ياللى قلبى اختارك ماشى وفى طيارك دانا ماشى بخطى ومش بإرادتى كده مش عارف ليه ماشى بخطى ومش بإرادتى كده مش عارف ليه دانا ماشى بخطى ومش بإرادتى كده مش عارف ليه ماشى بخطى ومش بإرادتى كده مش عارف ليه ليه

ليلي:

يلى ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى يا ليلى وهوهوووه ليلى ليلى يحلى لما عينيكى ليه تميل ليلى ليلى ياللى بحلم بيكى طول الليل مين يا عينى يلومنى ولا ياخدك منى ياللى بعدك عنى مستحيل ليلى ليلى يحلى لما عينيكى ليه تميل ليلى ليلى ياللى بحلم بيكى طول الليل فينك مش لاقيكى ياللى روحى فيكى وقلبى بين إيديكى عاشق ليل نهار فينك مش لاقيكى ياللى روحى فيكى وقلبى بين إيديكى عاشق ليل نهار ليلى ليلى يحلى لما عينيكى ليه تميل ليلى ليلى ياللى بحلم بيكى طول الليل مين يا عينى يلومنى ولا ياخدك منى ياللى بعدك عنى مستحيل وهوهوووه طول الليل بنادى عليكى فى كل وادى ومستنى فى معادى وجوه القلب نار طول الليل بنادى عليكى فى كل وادى ومستنى فى معادى وجوه القلب نار ليلى ليلى يحلى لما عينيكى ليه تميل ليلى ليلى ياللى بحلم بيكى طول الليل مين يا عينى يلومنى ولا ياخدك منى ياللى بعدك عنى مستحيل ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى ليلى يا ليلى وهوهوووه ليلى ليلى يحلى لما عينيكى ليه تميل ليلى ليلى ياللى بحلم بيكى طول الليل وهوهوووه ليلى ليلى يحلى لما عينيكى ليه تميل ليلى ليلى ياللى بحلم بيكى طول الليل وهوهوووه ليلى ليلى يحلى لما عينيكى ليه تميل ليلى ليلى ياللى بحلم بيكى طول الليل

شوقنا:

دوبنا دوب طمنا قرب فهمنا دانت اللى فاهمنا شوقنا اكتر شوقنا شوقنا اكتر شوقنا شوقنا اكتر ما اشتاقنا واياك تفكر بحر الشوق مهما على هيغرقنا شوقنا اكتر شوقنا شوقنا اكتر ما اشتاقنا واياك تفكر بحر الشوق مهما على هيغرقنا دوبنا دوب يا حبيبنا دوبنا واوعاك تحسبنا دوبنا دوب يا حبيبنا دوبنا واوعاك تحسبنا من طول دلالك راح نتعب عمر الدلال ما هيتعبنا شوقنا اكتر شوقنا شوقنا اكتر ما اشتاقنا واياك تفكر بحر الشوق مهما على هيغرقنا طمنا قرب طمنا فهمنا دانت اللى فاهمنا طمنا قرب طمنا فهمنا دانت اللى فاهمنا بتقيس غلاوتك فى قلوبنا ولا بتتأكد منا شوقنا اكتر شوقنا شوقنا اكتر ما اشتاقنا واياك تفكر بحر الشوق مهما على هيغرقنا ياللى انت بعدك يبعدنا عن اى شىء راح يسعدنا ياللى انت بعدك يبعدنا عن اى شىء راح يسعدنا صابرين عليك بس مسيرك راح توفى كل ما توعدنا شوقنا اكتر شوقنا شوقنا اكتر ما اشتاقنا واياك تفكر بحر الشوق مهما على هيغرقنا شوقنا اكتر شوقنا شوقنا اكتر ما اشتاقنا واياك تفكر بحر الشوق مهما على هيغرقنا شوقنا اكتر شوقنا شوقنا اكتر ما اشتاقنا واياك تفكر بحر الشوق مهما على هيغرقنا شوقنا اكتر شوقنا شوقنا اكتر ما اشتاقنا واياك تفكر بحر الشوق مهما على هيغرقنا شوقنا اكتر شوقنا شوقنا اكتر ما اشتاقنا واياك تفكر بحر الشوق مهما على هيغرقنا
https://star.4umer.com
& the star &
& the star &

ذكر
El Job : طالب
تقيم العضو : 2

مُساهمةموضوع: رد: ((..اكبـــر مـكـتـبـة كلمات اغانى لعمرو دياب ....))   ((..اكبـــر مـكـتـبـة كلمات اغانى لعمرو دياب ....)) I_icon_minitimeالإثنين مايو 05, 2008 2:16 am

وايه يعني

وايه يعنى تودعنى وتهجرنى وتنسانى وفاكره البعد ضيعنى وسهرنى وبكانى وايه يعنى تودعنى وتهجرنى وتنسانى وفاكره البعد ضيعنى وسهرنى وبكانى وايه يعنى تروح متجيش وايه يعنى هواها مفيش وايه يعنى تروح متجيش وايه يعنى هواها مفيش هوصى القلب ينساها واوصى عينيه متبكيش هدور فى العيون تانى على فرحه وامل تانى هدور فى العيون تانى على فرحه وامل تانى مدام باعت انا بايع مدام باعت انا بايع وايه يعنى تودعنى وتهجرنى وتنسانى وفاكره البعد ضيعنى وسهرنى وبكانى وايه يعنى تخون قلبى وايه يعنى تبيع حبى وايه يعنى تخون قلبى وايه يعنى تبيع حبى لانا الاول ولا الآخر ولا كان الفراق ذنبى هدور فى العيون تانى على فرحه وامل تانى هدور فى العيون تانى على فرحه وامل تانى مدام باعت انا بايع مدام باعت انا بايع وايه يعنى تودعنى وتهجرنى وتنسانى وفاكره البعد ضيعنى وسهرنى وبكانى وايه يعنى تودعنى وتهجرنى وتنسانى وفاكره البعد ضيعنى وسهرنى وبكانى آآه آآه آآآه آآآه آآه آآه آآآه آآآه وايه يعنى تودعنى وتهجرنى وتنسانى وفاكره البعد ضيعنى وسهرنى وبكانى وايه يعنى تودعنى وتهجرنى وتنسانى وفاكره البعد ضيعنى وسهرنى وبكانى آآه آآه آآآه آآآه آآه آآه آآآه آآآه

عايزيين يغيروك:

عايزين يغيروك .. عايزين يحيروك عايزين يغيروك .. عايزين يحيروك لكن وحياة اللى ما بينا.. اللى ما بينا ما فى حد هيقدر يبعدنا اه يبعدنا لكن وحياة اللى ما بينا.. اللى ما بينا ما فى حد هيقدر يبعدنا اه يبعدنا وان مره غلطنا اهى اشواقنا اكيد اكيد هيرجعوك عايزين يغيروك .. عايزين يحيروك عايزين يغيروك .. عايزين يحيروك بيقولو عنك كلام بيقولو عنى كلام وانت اللى صورتك فى قلبى فوق الملام والكلام بيقولو عنك كلام بيقولو عنى كلام وانت اللى صورتك فى قلبى فوق الملام والكلام ماهو انت عندى قدري ووعدى ما هو انت عندى قدري ووعدى آآآه آه آه آه عايزين يغيروك .. عايزين يحيروك عايزين يغيروك .. عايزين يحيروك لكن وحياة اللى ما بينا.. اللى ما بينا ما فى حد هيقدر يبعدنا اه يبعدنا لكن وحياة اللى ما بينا.. اللى ما بينا ما فى حد هيقدر يبعدنا اه يبعدنا وان مره غلطنا اهى اشواقنا اكيد اكيد هيرجعوك عايزين يغيروك .. عايزين يحيروك ده حتى لو غيروك رقيق وزى الملاك ياخدوا عنيه يشوفوك هيدوبوا زيي فى هواك ده حتى لو غيروك رقيق وزى الملاك ياخدوا عنيه يشوفوك هيدوبوا زيي فى هواك ماهو انت عندى قدري ووعدى ما هو انت عندى قدري ووعدى آآآه آه آه آه عايزين يغيروك .. عايزين يحيروك عايزين يغيروك .. عايزين يحيروك لكن وحياة اللى ما بينا.. اللى ما بينا ما فى حد هيقدر يبعدنا اه يبعدنا لكن وحياة اللى ما بينا.. اللى ما بينا ما فى حد هيقدر يبعدنا اه يبعدنا وان مره غلطنا اهى اشواقنا اكيد اكيد هيرجعوك

ليله من عمري

ليله ليله ليله ليله من عمرى ليله ليله ليله ليله ليله ليله من عمرى ليله بكل الزمان ليله ليله ليله من عمرى بالجاى واللى كان ليله ليله ليله من عمرى ليله بكل الزمان ليله ليله ليله من عمرى بالجاى واللى كان انا كنت بحلم بيها اول ما شفت عنيها حسيت بحاجه غريبه حسيت ويا الحبيبه بالراحه والامان ليله ليله ليله من عمرى ليله بكل الزمان ليله ليله ليله من عمرى بالجاى واللى كان شفتك ملاك وسط الزحام دخلتى قلبى والسلام شفتك ملاك وسط الزحام دخلتى قلبى والسلام هما يدوبك نظرتين حبيت وتاه منى الكلام شفتك ملاك وسط الزحام دخلتى قلبى والسلام شفتك ملاك وسط الزحام دخلتى قلبى والسلام هما يدوبك نظرتين حبيت وتاه منى الكلام وليله ليله ليله من عمرى ليله بكل الزمان ليله ليله ليله من عمرى بالجاى واللى كان لفيت كتير ومشيت كتير يا عمرى يا حبى الكبير لفيت كتير ومشيت كتير يا عمرى يا حبى الكبير واختارتك انتى للزمان وبقيت انا حر واسير لفيت كتير ومشيت كتير يا عمرى يا حبى الكبير واختارتك انتى للزمان وبقيت انا حر واسير وليله ليله ليله من عمرى ليله بكل الزمان ليله ليله ليله من عمرى بالجاى واللى كان ليله ليله ليله من عمرى ليله بكل الزمان ليله ليله ليله من عمرى بالجاى واللى كان انا كنت بحلم بيها اول ما شفت عنيها حسيت بحاجه غريبه حسيت ويا الحبيبه بالراحه والامان

اول مره

من اول مره قابلتها صدقتها وعشقتها هيه الوحيده فى دنيتى اللى هقول بحبها يا مين يروح ويقولها هيه اللى انا محتاجلها من اول مره قابلتها صدقتها وعشقتها هيه الوحيده فى دنيتى اللى هقول بحبها يا مين يروح ويقولها هيه اللى انا محتاجلها العشق كان وعد انكتب على القلوب من غير معاد معرفش مين كان السبب معرفش ايه آخر البعاد العشق كان وعد انكتب على القلوب من غير معاد معرفش مين كان السبب معرفش ايه آخر البعاد يا مين يروح ويقولها هيه اللى انا محتاجلها من اول مره قابلتها صدقتها وعشقتها هيه الوحيده فى دنيتى اللى هقول بحبها يا مين يروح ويقولها هيه اللى انا محتاجلها اجمل سنين من عمرنا عدت ما بين لهفه وحنين مليت خلاص من بعدنا مليت اعيش دايما حزين اجمل سنين من عمرنا عدت ما بين لهفه وحنين مليت خلاص من بعدنا مليت اعيش دايما حزين يا مين يروح ويقولها هيه اللى انا بحتاجلها من اول مره قابلتها صدقتها وعشقتها هيه الوحيده فى دنيتى اللى هقول بحبها يا مين يروح ويقولها هيه اللى انا محتاجلها

انا مش هضعف

انا مش هضعف تانى قصادك انا مش هرجع ابص ورايا انا مش هضعف تانى قصادك انا مش هرجع ابص ورايا قربك عندى زى بعادك يعنى خلاص مش فارقه معايا تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى انا مش هضعف تانى قصادك انا مش هرجع ابص ورايا انا مش هضعف تانى قصادك انا مش هرجع ابص ورايا قربك عندى زى بعادك يعنى خلاص مش فارقه معايا تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى الايام اللى انا عشتها وياكى نسيتها ايام عدت لا كرهتها ولا حبتها الايام اللى انا عشتها وياكى نسيتها ايام عدت لا كرهتها ولا حبتها اصحى ومن احلامك فوقى ضعفك مش هيرجع شوقى اصحى ومن احلامك فوقى ضعفك مش هيرجع شوقى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى الاحلام اللى اتهيألى معاكى لقيتها كانت اجمل حاجه فى عمرى اتمنيتها الاحلام اللى اتهيألى معاكى لقيتها كانت اجمل حاجه فى عمرى اتمنيتها انسى انا هتمنى رجوعك بعد ما قلبى طفى شموعك انسى انا هتمنى رجوعك بعد ما قلبى طفى شموعك تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى انا مش هضعف تانى قصادك انا مش هرجع ابص ورايا انا مش هضعف تانى قصادك انا مش هرجع ابص ورايا قربك عندى زى بعادك يعنى خلاص مش فارقه معايا تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى

نفس المكان

نفس المكان اللى كان بيجمعنا سوا هوه مكان الوداع اللى ضاع فى الهوى نفس المكان اللى كان بيجمعنا سوا هوه مكان الوداع اللى ضاع فى الهوى ازاى يا حبيبى يا عمرى يا اغلى الناس فى عنيه معقول انا هنت عليك وازاى هنت انت عليه ازاى يا حبيبى يا عمرى يا اغلى الناس فى عنيه معقول انا هنت عليك وازاى هنت انت عليه وازاى يا حبيبى ضيعنا هوانا عمرى اللى فات والذكريات كانوا هنا وانت بعيد قلبى غريب وانا مش انا عمرى اللى فات والذكريات كانوا هنا وانت بعيد قلبى غريب وانا مش انا احلى الليالى راحت يا غالى جاوب سؤالى فين حبنا ازاى يا حبيبى يا عمرى يا اغلى الناس فى عنيه معقول انا هنت عليك وازاى هنت انت عليه وازاى يا حبيبى ضيعنا هوانا ارجع عشان ملناش مكان غير حبنا بعدك حرام شوف عدى كان من عمرنا ارجع عشان ملناش مكان غير حبنا بعدك حرام شوف عدى كان من عمرنا يا شاغلى بالى شوف ايه جرالى جاوب سؤالى فين حبنا ازاى يا حبيبى يا عمرى يا اغلى الناس فى عنيه معقول انا هنت عليك وازاى هنت انت عليه وازاى يا حبيبى ضيعنا هوانا نفس المكان اللى كان بيجمعنا سوا هوه مكان الوداع اللى ضاع فى الهوى نفس المكان اللى كان بيجمعنا سوا هوه مكان الوداع اللى ضاع فى الهوى

نور العين

حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى عاشق بقالى سنين ولا غيرك فى بالى حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى عاشق بقالى سنين ولا غيرك فى بالى حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى عاشق بقالى سنين ولا غيرك فى بالى حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى عاشق بقالى سنين ولا غيرك فى بالى حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى اجمل عيون فى الكون انا شفتها الله عليك الله على سحرها اجمل عيون فى الكون انا شفتها الله عليك الله على سحرها عيونك معايا عيونك كفايا عيونك معايا عيونك كفايا تنور ليالى حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى عاشق بقالى سنين ولا غيرك فى بالى قلبك ندانى وقال بتحبنى الله عليك الله طمنتنى قلبك ندانى وقال بتحبنى الله عليك الله طمنتنى معاك البدايه وكل الحكايه معاك البدايه وكل الحكايه معاك للنهايه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آآه حبيبى حبيبى حبيبى حبيبى حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين حبيبى حبيبى آه حبيبى حبيبى
https://star.4umer.com
سندريلا
مشرفة المنتدى العام
مشرفة المنتدى العام
سندريلا

انثى
El Job : طالبة
تقيم العضو : 0

مُساهمةموضوع: رد: ((..اكبـــر مـكـتـبـة كلمات اغانى لعمرو دياب ....))   ((..اكبـــر مـكـتـبـة كلمات اغانى لعمرو دياب ....)) I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 06, 2008 3:20 pm

شكرا يااحمد
بس انا اتعميت لم عرفت اقراء الاغانى دى ابقى كبر الخط شويه ياسيدى
http://www.star.4umer.com

((..اكبـــر مـكـتـبـة كلمات اغانى لعمرو دياب ....))
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-