شبـــــــــــــــــــاب × شبـــــــــــــــــــاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اه يانى تعباكو معايا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Nada
عضو مكافح
عضو مكافح
Nada

انثى
El Job : Student
تقيم العضو : 0

اه يانى تعباكو معايا Empty
مُساهمةموضوع: اه يانى تعباكو معايا   اه يانى تعباكو معايا I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 5:32 am

تعباكو معايا انا عارفه ,,, بس جاتلى رساله خاصه وفتحتها من فوق وكنت لسه جايه اقراها راح الجهاز بتاعى مرستر
بدور انا بقى بقالى ساعه اجيب منين الرسايل الخاصه ومش عارفه المنتدى ده غرررررررررررررريب وياريت بقى ف اقرب فرصه تعملوا نيو لوك دااااااااامد بقى
pedestrian ofthelaw
مشرف رابطة محبى (الهضبة) عمرو دياب
مشرف رابطة محبى (الهضبة) عمرو دياب
pedestrian ofthelaw

ذكر
El Job : طالب
تقيم العضو : 3

مُساهمةموضوع: رد: اه يانى تعباكو معايا   اه يانى تعباكو معايا I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 14, 2009 4:53 pm

فعلا انا كمان عشان اجيب الرسايل الخاصة بحتاج انى ابعت رساله لنفسى او لاى حد عشان اعرف اشوف الرسايل
D r @ C u L a
™ ŦęChŃiC⣠•*• SuPPoЯŦ
™ ŦęChŃiC⣠•*• SuPPoЯŦ
D r @ C u L a

ذكر
El Job : طالب حاليا ومستشار مستقبلا ان شاء الله
تقيم العضو : 4

مُساهمةموضوع: رد: اه يانى تعباكو معايا   اه يانى تعباكو معايا I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 18, 2009 3:32 am

معلشى يا جماعة أنا والله مستنى بس أن شاء الله فوز المنتخب وأنا هعملكو ستايل جديد هيعجبكو أوى أوى بس والله الواحد ربنا الى عالم مشغولياته اليومين دول والجامعة وكمان حكاية المنتخب دى شاغلة البال دايما أصبرو وأستحملونا أحنا طبعا كلنا أصحاب فى بعض فسهل أوى أننا نستحمل بعض بس أحب أخد أرائكم فى الاستايل الجديد تحبو لونه يبقى فاتح ولا غامق وبالنسبة لأيقونه الرسايل أعتبروها أشتغلت وأتظبطت وهتلاقوها فوق تحت اللوجو بتاع المنتدى على شكل ظرف مفتوح وتحته مكتوب رسايل ولو أى حد عنده فكرة بالنسبة للأستايل ونفسه يقولها يقولها وأحنا موجودين فى الخدمة وتحت أوامركم ومفيش حاجة أسمها تعب يا ندا والكلام دة الادارة هنا فى خدمتكم بس أعزرونا عشان أحنا طلبة زيكم وساعات بنغيب عشان نشوف مصالحنا برده وجامعتنا ومذاكرتنا وكدة بس دايما هتلاقونا موجودين ويارب ميحرمنا من بعض أبدا
سندريلا نونا
مشرفة روابط المطربات والمطربين
مشرفة روابط المطربات والمطربين
سندريلا نونا

انثى
El Job : طالبه جامعيه
تقيم العضو : 0

مُساهمةموضوع: رد: اه يانى تعباكو معايا   اه يانى تعباكو معايا I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 18, 2009 2:01 pm

ياريت يا دركولا تعمل الاستايل لونه فاتح لان الغامق ده بصراحه ضيع نظرى معتش بشوف هههههههههههه

وربنا يوفقنا كلنا ف دراستنا ان شاء الله

اه يانى تعباكو معايا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-