شبـــــــــــــــــــاب × شبـــــــــــــــــــاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هانعمل ايه ف التوقيع ,,,

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Nada
عضو مكافح
عضو مكافح
Nada

انثى
El Job : Student
تقيم العضو : 0

هانعمل ايه ف التوقيع ,,, Empty
مُساهمةموضوع: هانعمل ايه ف التوقيع ,,,   هانعمل ايه ف التوقيع ,,, I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 9:10 pm

عايزييييين ايقونه للتوقيع زى اى موقع ,, بيكون فيه مكان للبيانات والصوره الرمزيه المنتدى ده جميل وكل حاجه وانا والله حبيته اوى بكل الاعضاء اللى فيه ,,, بس عايزين توقيع بقى شوفولنا بقى حكايه التوقيع ده وردوا علينا ضرورى ياريت
& the star &
Ŧ h e ¦¦ β i G ¦¦ B o Ş s
Ŧ h e ¦¦ β i G ¦¦ B o Ş s
& the star &

ذكر
El Job : طالب
تقيم العضو : 2

مُساهمةموضوع: رد: هانعمل ايه ف التوقيع ,,,   هانعمل ايه ف التوقيع ,,, I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 1:01 am

Nada كتب:

عايزييييين ايقونه للتوقيع زى اى موقع ,, بيكون فيه مكان للبيانات والصوره الرمزيه المنتدى ده جميل وكل حاجه وانا والله حبيته اوى بكل الاعضاء اللى فيه ,,, بس عايزين توقيع بقى شوفولنا بقى حكايه التوقيع ده وردوا علينا ضرورى ياريت

فى صفحه البنات الشخصية هتلاقى ايقونه التوقيع موجوده ممكن ترفع عليها اي صورة
ولو معرفتتيش تعملى التوقيع ممكن ترفعى الصورة على اي رابط وتحطيها هنا وحنا هنحطها فى توقعيك
https://star.4umer.com
D r @ C u L a
™ ŦęChŃiC⣠•*• SuPPoЯŦ
™ ŦęChŃiC⣠•*• SuPPoЯŦ
D r @ C u L a

ذكر
El Job : طالب حاليا ومستشار مستقبلا ان شاء الله
تقيم العضو : 4

مُساهمةموضوع: رد: هانعمل ايه ف التوقيع ,,,   هانعمل ايه ف التوقيع ,,, I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 1:06 am

بصى يا نودا أنا عندى ليكى حل جميل أوى هديكى لينك موقع ترفعى عليه الصورة وأشرحلك بالتفصيل الممل أزاى تنزليها عالمنتدى لانى لو قلتلك سبب أن دة شكل عمل التواقيع هنا فى المنتدى ممكن تكون تفاصيل صعبة بس هقولها عشان تبقى فى الصورة أنتى وكل الاعضاء يا جماعة المنتدى دة أمكانياته مهما كان حلو وأذا كان عاجبكم حاجات فيه فدة بفضل الاعضاء الى هو أنتو أما لو على الامكانيات الفنية للمنتدى محدودة لاننا موقع مجانى وأن شاء الله عن قريب هنقوم بشراء المنتدى وتغيير النظام كاملا بس مؤقتا هنغير الاستايل على الشكل الى تحبوه وناوى أعمل موضوع أستفتاء بين الاعضاء على الموضوع دة يحبو شكل منتداهم يكون أيه هنزلكم الصور وتختارو أنتو خلينا فى توقيعك يا نودى ومعلشى على كلامى الكتير أنتى لما أديكى اللينك الى هديهولك ترفعى عليه الصورة هترفعيها وأقولك بالخطوات أزاى تنزليها هنا أو تجيبى صورتك الى هتنزليها توقيع مرفوعة بأى شكل كأنك بتنزلى صورة عادية وأنا أنزلهالك توقيع أختارى الى يناسبك وأنا أعملو ليكى وأظن أنى عامل موضوع بتكلم فيه عن حكاية التوقيع دى أوك شوفى المناسب ليكى يا نودى وأنا أعملهولك ونورتى المنتدى بمشاركاتك طبعا وأى حاجة أى حد يحتاجها بخصوص التوقيع يكلمنى عالرسايل أو يحط طلبه فى الموضوع دة يا جماعة

https://star.4umer.com/montada-f27/topic-t1182.htm#9104
pedestrian ofthelaw
مشرف رابطة محبى (الهضبة) عمرو دياب
مشرف رابطة محبى (الهضبة) عمرو دياب
pedestrian ofthelaw

ذكر
El Job : طالب
تقيم العضو : 3

مُساهمةموضوع: رد: هانعمل ايه ف التوقيع ,,,   هانعمل ايه ف التوقيع ,,, I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 9:47 am

طيب انا عندى حل تالت ممكن يوضع بالصور ازى التوقيع يتعمل عشان لو حبو يغيروه و عشان الاعضاء الجدد[/url]

هانعمل ايه ف التوقيع ,,,
صفحة 1 من اصل 1